11 november 2015

Shopping (förra veckan)

Så igår tog jag ledigt från skolan och så åkte jag till Ekenäs för att köra inssin. Jag trodde verkligen inte jag skulle klara av körprovet men det gjorde jag - så nu har jag körkort! Det känns otroligt bra. 
På eftermiddagen körde jag lite i Ekenäs och så kom jag hem en liten stund. Sedan körde jag direkt till Emil. 

Idag började jag skolan först klockan 12 så jag hade en lugn morgon bestående av ett avsnitt Paradise Hotel, läsning till prov och lite fix.
Skola hade jag från 12-16.
När jag kom hem läste jag samhällslära och nu är jag hemma från min kusins kalas.

Nu skall jag hoppa i duschen och ikväll blir det en massa plugg till samhällslära provet som jag har imorgon. Länge sedan jag skrev ett prov. Jag har nästan glömt hur det går till. Haha.

Här kommer bilder på lördagens shopping. Bättre sent än aldrig. Eller hur?


Nagellack från H&M. Riktigt fin färg som skiftar i brunt, grått och lila. Färgen heter Go-To Greige.

 
Inredningskorg från H&M.


Ansiktsmask från Lush. En review på den kommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar