12 november 2015

Jag är fri

Idag började jag skolan klockan 9. Jag skrev ett samhällslära prov som kunde ha gått så mycket bättre, men jag var väl ovan antar jag.
Slutade skolan redan klockan 14 så jag åkte ner till byn där vi handlade och var till biblioteket. De flesta av er förstår nog inte hur fri jag känner mig nu när jag har körkort och tillgång till bil nästan varje dag. Bor man här som jag bor så är det nog nästan ett måste att ha körkort och bil.

När jag kom hem skötte jag hemmasysslor medan jag såg på PH och sedan Youtube-videos.
Sedan dess har jag rett upp mitt rum, planerat lördagen, sorterat ett och annat och försökt få upp min tavla på väggen. Det är fan omöjligt. Måste vänta på att pappa kommer hem och hänger upp den där den skall vara.

Ikväll skall jag bara fixa mina naglar och se på Supernatural. Några andra planer har jag inte.



Knutten för ett par veckor sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar