10 november 2015

Uppdatering på ögonfrans- och ögonbrynsfronten

För några månader sedan skrev jag om att jag hade köpt ricinolja för mina ögonfransar. Efter att jag nu använt oljan i några månader kan jag konstatera att den faktiskt har hjälpt. Ögonfransarna har blivit både längre och starkare. De lossnar inte mer som förut då det kunde lossna någon nu och då.
Jag märker själv en stor förändring trots att ni kanske inte gör det.
Det enda dåliga med ricinoljan är att man kan få lite problem med ögonen. Just nu använder jag inte olja för att mina ögon måste få vila.

Gällande ögonbrynsfärgen jag köpte för en månad sedan så kan jag inte säga annat än att jag är riktigt nöjd med den. Den är lätt att använda och den ger ett fint resultat. Nu har jag inte osynliga ögonbryn längre.
På bilden ser ni mina ögonbryn utan smink. Ni ser ju att hårstråna är lite huller om buller. Normalt använder jag mig av ögonbrynsgel och lite penna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar