21 november 2015

Lovely weekend

Igår på dagen var jag i skolan. Nu är äntligen två jobbiga finska kurser över! Har verkligen hatat den muntliga kursen. Den andra var bara jobbig.
Efter skolan åkte jag till älskling där jag tillbringade hela kvällen. Det var meningen att ni skulle få ett färdigt inlägg men jag glömde bort att publicera det.

Idag sov jag till klockan 12. Det var länge sedan sist. Jag måste ha varit jättetrött. Nu har jag dock sovit ikapp den sömn jag missat.
På eftermiddagen kom mormor, morfar och morbror på besök.

Sedan dess har jag ätit middag, varit ute med hunden och städat mitt rum.
Nu skall jag ha en spakväll. Det innebär att jag skall fixa fötterna, ögonbrynen och ha ansiktsmask. Senare ikväll måste jag läsa samhällslära och sedan se på Survivors.

Hoppas ni har haft en bra lördag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar