22 november 2015

How to be Parisian

Idag har det varit en riktigt normal söndag. För mig är en normal söndag då man går i pyjamas halva dagen, då man bara ligger på sängen och ser på Youtube-videos, då man läser på prov och gör läxor, då man inte orkar bry sig om hur man ser ut och då man måste göra viktiga saker som att städa, tvätta byke mm.
Min söndag har även bestått av ett avsnitt TVD, sortering av bilder och länk på spånbanan. Jag kom nyss hem. Fy vad kallt det är där ute. Tur att man blir varm av att rör på sig.

Nu skall jag nog bara läsa samhällslära och se på tv.

Imorgon börjar provveckan och jag är helt ledig 3/5 dagar. På onsdag skall jag ha ett muntligt prov som man inte kan öva på och först på fredag skriver jag samhällslära provet.



Fick denna bok till födelsedagen. Skall snart börja läsa den. Har inte hunnit läsa böcker på en tid så det skall bli kul att börja igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar