2 november 2015

I'll Show You

Måndag igen då. Denna vecka är nästan fullspäckad med program men jag klagar inte för om en vecka är jag 18.

Idag var jag i skolan från 10-14, men som vanligt väntade jag på bussen så det blev en sex timmars skoldag.
När jag kom hem var jag ute med hunden och fotade och sedan såg jag på X-Factor.
Annars har jag bara städat och fixat klart i rummet. Bilder kommer senare då alla prydnader och tavlor är på plats.
Nu skall jag fortsätta städa och sedan skall jag hoppa i duschen. Senare ikväll blir det nog läxor för min del.
Morgondagens lektion från 8-9 blev inställd så jag har "sovmorgon". Jippie!


Justins nya låt I'll Show You som släpptes idag. Riktigt skön låt och videon är ju otroligt fin.


Första dagen jag använder de nya hörlurarna och jag är så nöjd. Nöjd med både kvalitén och färgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar