3 november 2015

That kind of person tag

1. Vilket tuggummi brukar du köpa?

Köper aldrig tuggummi. Äter det så sällan.

2. Vad har du alltid i kylen?

Ugnsäpple yoghurt och mjölk. 

3. Kex eller chex?

Kex. Ifall någon inte visste så handlar denna fråga om uttalet på ordet.

4. Har du mjölk i kaffet?

Dricker inte kaffe. Ibland dricker jag någon Starbucks dryck och då är det nog mjölk i.

5. Apple eller Android?

Apple, apple, apple.

6. Spolar du av din tandborste före eller efter du har på tandkrämen?

Jag spolar både före och efter.


7. Vilket håll står du i i duschen?

Så att jag tittar på väggen. Inåt alltså.

8. Knycklar eller viker du toalettpappret?

Viker. Har aldrig hört om att någon skulle knyckla det? Inte för att det har kommit på tals.

9. Hur brukar du tillbringa din tid när du åker kollektivt?

Lyssnar ofta på musik eller ser på youtube videos. Jag åker ju kollektivt varje vardag.

10. Gång- eller fönsterplats?

Gångplats när jag åker med någon kompis. Fönsterplats om jag är ensam eller då jag åker flyg.

11. Stressad eller lugn?

Oftast lugn, men kan vara stressad också.

12. Tålmodig eller otålig?

Till skillnad från min syster är jag väldigt tålmodig.

13. Planerare eller impulsare?

Planerare. Jag är ett kontrollfreak. Roligt att vara impulsare ibland.

14. Uppklädd eller nerklädd?

Förr var jag mer uppklädd. Har blivit lite lat gällande det. Känner mig dock väldigt fin när jag är uppklädd så borde vara det betydligt oftare.

15. Västkusten eller östkusten?

Västkusten. Jag gillar inte våra grannar i öst men jag älskar Sverige.

16. Sover du med dörren öppen eller stängd?

Jag somnar med dörren stängd. Pappa öppnar dörren på natten så att jag vaknar med den öppen. Svaret på frågan är alltså både och.

17. Vilken sida sover du på?

Om man menar på vilken sida av sängen så mitt i eftersom jag har en enkelsäng.


18. Vilken är din fotomin?

Jag är otroligt dålig på att fota mig själv men jag har alltid munnen fast då jag blir fotad/tar foton. Någon speciell min har jag väl inte?

19. Musik eller böcker?

Lyssnar ju på musik varje dag men måste nog säga böcker i alla fall. Jag älskar att läsa. Det är svårt att börja på en bok men när man väl kommer igång så går det snabbt att läsa boken.

20. Sms eller email?

Email, men det är inget fel på sms.

21. Sött eller salt?

Gillar båda men måste välja sött.

22. Kan du nå näsan med tungan?

Jag har en lång tunga men jag får den inte böjd så att den når näsan. Nej alltså.

23. Tror du på spöken?

Absolut. Jag tror på mycket övernaturligt. Det måste nog bero på att jag ser på många serier baserade på övernaturliga varelser.

24. Tror du på aliens?

Nej. Det är bara trams.

25. Vad händer efter döden?

Jag tror på reinkarnation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar