1 november 2015

Annabelle och Mumin

Igår kväll såg jag, Elin och Lotta som sagt på skräckfilm. Det blev Annabelle och Mumin efter det så att man skulle kunna somna på natten. Jag hatar ju skräckfilmer men Annabelle var inte alls så farlig som jag trodde att den skulle vara.
Följ mig gärna på snapchat (sandrawecks) så får ni se bilder från min vardag. Uppdaterar min story nästan varje dag.
Kvällen/natten blev väldigt lång. Somnade först 3-tiden.

Idag blev vi väckta innan klockan 11. Jag hoppade snabbt i duschen och sedan fixade jag mig och hjälpte pappa tapetsera innan vi startade mot Iso Omena. Det var inte alls meningen att jag skulle köpa någonting men jag köpte faktiskt några nödvändigheter. Det blev en vit topp och nya hörlurar.

Sedan jag kom hem har jag funderat på hur jag vill ändra om i rummet och jag har kommit fram till att det inte går att ändra om där så jag måste ha allt på samma plats som förut. Nu skall jag städa och sedan börja flytta tillbaka alla mina saker till rummet.


Köpte mig ett par roseguld Happy Plugs från Clas Ohlson. Har redan testat dem och jag tycker de verkar jättebra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar