31 oktober 2015

Tipsar

Förlåt för extremt dålig uppdatering på den senaste tiden.
Igår var jag i skolan och efter skolan spenderade jag hela kvällen hos Emil. Det är alltid lika mysigt.

Idag på morgonen steg jag upp "redan" lite över 9 och började riva tapeter. Skall försöka få rummet klart redan denna vecka så att jag kan börja röra mig "normalt" i rummet. Det är så jobbigt att hela tiden måsta akta sig för någonting.
Vid lunchtider kom Cedric och Mixu till oss på lunch.
På eftermiddagen beställde jag hem ett par tavlor från Desenio. Skall visa bild på dem när de är på plats i rummet. Jag rev även ner de sista tapeterna och städade lite i rummet.

För en stund sedan kom Elin hit och vi har bara talat. Vi skall se på skräckfilm Halloween till ära. Jag hatar skräckfilmer men det skall nog gå bra att se en i alla fall.

Happy Halloween!


Idag tipsar jag om mitt favoritpuder. Har alltid använt detta och jag är rent ut sagt skitnöjd med det. Stay Matte från Rimmel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar