4 oktober 2015

Perfekt höstdag igår

Igår hade jag en så jäkla (ursäkta ordvalet) bra dag. På morgonen fixade jag mig fin och så åkte jag till Fiskars med E:s familj. I Fiskars ordnades det Slow Food Festival. Köpte hem lite smått och gott, åt minihamburgare och glass. Vädret igår var helt perfekt för en dag ute. Älskar höstvädret.
På eftermiddagen åkte jag till E och på kvällen firades hans födelsedag. Jag hade det jättetrevligt. 
En jättelyckad dag.

Idag på morgonen sov jag ut och så kollade jag en massa Youtube videos och läste på HP. Sedan blev det lite fotografering och efter det redigering och andra små "jobb" på datorn.
Annars har dagen gått åt till att läsa körkortsteori, jobba med en skoluppgift och att hälsa på farmor.

Nu skall jag hjälpa mamma baka och sedan måste jag hoppa i duschen, se ett avsnitt Supernatural och läsa på HP. Så här skall söndagskvällar se ut.


Morotskaka från Wi-Box.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar