5 oktober 2015

HP och några plattor choklad

Idag började skolan på riktigt. Jag började klockan 10 och slutade klockan 14 men satt i skolan från 9-15. Jag hade modersmål och finska idag. Jag har 10 timmar modersmål och finska i veckan så det är bara språk den här perioden. Tentar dock samhällslära så det blir lite variation.
När jag kom hem gick jag ut med hunden och sedan blev det mellanmål framför tv:n och några finskauppgifter.
Efter middagen åkte vi till mormor och morfar. Vi hälsade på och så var vi ute och körde i stan. Det är ju bara en dryg månad tills jag fyller år och det innebär att jag får körkort. Ser verkligen framemot det.
Nu skall jag köra hem. Imorgon är jag ledig från skolan.



Att äta choklad och läsa en bra bok är underskattat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar