2 oktober 2015

Gula (galna) dagar

Idag i skolan inledde vi den andra perioden av tre. På morgonen hade vi periodinfo och sedan väntade vi på att få ut några prov. Engelskan och matematiken gick riktigt bra. Religionen kan diskuteras.
Eftermiddagens lektioner blev inställda så jag var hemma redan 13-tiden. Det är nog tur att jag har så snälla vänner som vill föra hem mig.
När jag kom hem såg jag på Supernatural (bara 8 avsnitt kvar nu) och sedan redde jag upp rummet.

Kom nyss hem från en välbehövlig länk på spånbanan. Behövde rensa huvudet lite.

Nu skall jag hoppa i duschen och senare ikväll skall läsa på HP-boken. Måste läsa 50 sidor per dag för att bli klar med den tredje boken innan resan.


Snart är det dags för Galna Dagar. Årlig tradition att besöka Stockmann en dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar