22 oktober 2015

London through my phone


Selfie på flyget // Groupie på flyget // Covent Garden // Regent street


Vårt fina hotell // Hogwarts var så fint // Big Ben // Victoria's Secret var nog den finaste butiken jag sett


Nu drar jag till Hogwarts // Fina Oxford street // Lite shopping // Typical white girl


Seflridge // En Apple watch i varje fönster på Selfridge // Turistar vid Tower Bridge // St. Paul's


Adrenalinkicken jag fick utanför studion är obeskrivlig // Mysiga Carnaby street // Älskade & other stories // Favoritbutiken Jack Wills

Där var de sista bilderna från London.

Idag hade jag skola från 9-13. Skulle egentligen sluta klockan 15 men lektionerna blev inställda och jag klagar inte. Blev i skolan till klockan 15 så jag kom igång med en modersmåls uppgift.
När jag kom hem såg jag på PH (Paradise Hotel) och sedan började jag jobba på en London-video. Filmade lite där så ska försöka få ihop någonting.
Just nu sitter jag och ser på Youtube videos.
Om en liten stund skall jag hoppa i duschen och sedan blir det ett eller två avsnitt Supernatural.

Imorgon åker vi på bokmässa så det blir inte någon vanlig skoldag för mig inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar