24 oktober 2015

Autumn leaves

Igår var jag på bok- och matmässa med skolan. På bokmässan lyssnade vi på två föreläsningar. Den ena handlade om Jarkko Ruutus nya bok och den andra handlade om Rödluvan på stadin slangi.
Utöver föreläsningarna gick vi bara på matmässan och proppade i oss en massa smakprover.

Efter skolan kom Emil till mig och han var här ända tills vi förde hem honom 23-tiden. Vi såg på The Scorch Trials och ärligt sagt var den ganska dålig. Inte alls lika bra som den första filmen.

Idag sov jag ut och så slöade jag hela förmiddagen. På eftermiddagen kom mormor hit så länge morfar och pappa åkte in till stan. Medan hon var här umgicks jag förstås med henne och så sorterade och redigerade jag en massa bilder. Ska göra en beställning på Ifolor så fort alla bilder är klara.

Nu skall jag hoppa i duschen och sedan skall jag kanske se det nyaste avsnittet av TVD eller SN. Jag har många serier på gång just nu men det är bara roligt. Ett avsnitt för varje kväll i veckan.

Hoppas ni har haft en trevlig lördag!




Ett par veckor gamla bilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar