25 oktober 2015

Is it too late now to say sorry?



Här skall ni få ett låttips. Justin Biebers nya låt Sorry. Den är så himla bra. Jag tror att hans album Purpose (som släpps den 13:de november) kommer vara hans bästa album. Så taggad!

Inatt sov jag elva timmar. Det är mycket det.
Jag hade väckning klockan 10 och så fixade jag mig. På förmiddagen plockade vi upp Emil och så åkte vi till Esbo för att handla. En födelsedagspresent jag önskat mig är att fixa mitt rum. Det betyder nya tapeter, nya tavlor och nya dekorationer i rummet.
Inhandlade tapeterna idag och jag är riktigt nöjd med dem. Ni kan ju gissa vilka två färger jag valde.
Efter att vi handlat mat i Kyrkslätt kom Emil till mig och vi myste lite tills han åkte hem för en timme sedan.

Nu skall jag nog börja förbereda rummet för att bli tapetserat. Jag blir stressad av att ha kaos i mitt rum så får se hur länge jag klarar av att sova där. Planerar att ha rummet klar till min födelsedag som är om två veckor. Ni skall få före och efter bilder när rummet är klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar