26 oktober 2015

Ingen telefon

Idag har jag varit utan telefon precis hela dagen. Pappa förde den på reparation eftersom kameran är "sönder". Hoppas jag får tillbaka den inom kort. Tänk att man kan vara så beroende av någonting att man inte vet vad man skall göra när man inte har telefonen med sig 24/7. Det är ju riktigt hemskt!

Idag har jag varit i skolan från 9-15. Hade dock bara fyra lektioner så det blev en timme hål på morgonen och en på eftermiddagen.
När jag kom hem gick jag ut med hunden och sedan satt jag framför datorn i ett par timmar. Jag såg på Tova Helgessons nästan två timmar långa städvideo. Det började riktigt klia i fingrarna. Jag vill också städa!
För en stund sedan ordnade jag om i rummet så att jag kan börja riva ner tapeter från väggarna.

Nu skall jag dock hoppa i duschen och sedan skall jag kanske börja riva ner tapeter. Klokast vore dock att dammsuga sängen som blev dammig då den flyttades. Ni kan nog inte förstå hur mycket damm jag hade bakom min säng. Usch. Jag måste städa bakom sängen fler än en gång på fem år.



Bild från tidigare i höst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar