28 oktober 2015

Det här med att riva ner tapeter

Förlåt för dålig uppdatering här på bloggen men eftersom vi har börjat fixa i mitt rum så har jag helt enkelt inte tid med så mycket annat än det.
Igår på dagen var jag i skolan och så rev jag ner tapeter hela kvällen. Det är jobbigt som attan att riva ner tapeter. I alla fall då det är fyra lager på varandra.

Idag var jag i skolan från 10-16. När jag kom hem började jag genast riva tapeter.
Nu skall jag städa golvet i mitt rum och sedan måste jag hoppa i duschen.
Dessutom har jag några skolarbeten att ta itu med ikväll. Arbetena har börjat trilla in och det blir bara mer och mer jobb i skolan. Det är egentligen ganska roligt, men inte under de två kommande veckorna då jag har en massa program.
Jag måste få rummet klart på en vecka och så måste jag hinna övningsköra eftersom jag har inssi om mindre än två veckor. Snart fyller jag 18!


På grund av bildbrist får ni en bild från våren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar