21 oktober 2015

De senaste dagarna

De senaste dagarna då London inläggen har kommit upp här på bloggen har jag inte gjort så mycket speciellt.
Jag har sovit bort veckoslutsmorgnarna, packat upp reseväskan, haft mormor och morfar på besök, träffat Emil, varit i skolan, städat rummet mitt, sett på serier, varit på länk, jobbat med finska uppgifter mm.
Inte så mycket speciellt som ni kanske märker. Vardagen bara rullar på i snabb takt.

Idag var jag i skolan från 10-16. På morgonen innan skolan såg jag på Paradise Hotel. Så kul att Amanda Harkimo är med. Jag tror hon är en riktigt bra spelare och absolut den klokaste av dem alla.

När jag kom hem från skolan orkade jag inte göra någonting men just nu har vi en middagsgäst.

Ikväll skall jag bara se på Supernatural (bara ett avsnitt kvar i säsong 10). Har ganska tråkiga kvällar eftersom jag inte får så mycket läxor i kurserna jag har den här perioden.

Måste tacka E för några härliga presenter som han hade med sig från sin resa. Älskar dem! Chokladen är dock slut snart, haha. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar