9 september 2015

Winner

Idag började jag skolan klockan 9 eftersom jag skulle vara med på Grön Flagg-program. Grön Flagg-programmet tänker jag inte skriva om eftersom så få är intresserade, men de som är intresserade kan läsa mera här.
Annars hade jag en lektion engelska och två lektioner studiehandledning. 

När jag kom hem packade jag upp skolväskan, åt middag och började läsa religion. Det är länge sedan jag har suttit ner och läst riktigt ordentligt, men idag har jag faktiskt tid att göra det.
Nu ska jag dock hoppa i duschen och efter det blir det mera läsning. Senare ikväll skall jag unna mig ett avsnitt Paradise Hotel. Skulle sitta perfekt med lite godis också men det är big no. Ska ha godisstrejk tills höstlovet. Får se hur det går.

Idag fick jag förresten en liten present på posten. Jag var med och tävlade om en ögonskugga från e.l.f. och jag var en av vinnarna. Kika gärna in på Jennifers blogg (här). Så härlig tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar