8 september 2015

Fullt ös medvetslös

Igår hade jag en lång skoldag eftersom Erasmus+ gästerna anlände till skolan. Utöver två lektioner matematik så var jag bara med på Grön Flagg program. Jag är så glad över att få träffa några av eleverna från Lettland igen.
När jag kom hem från skolan hände det ingenting intressant överhuvudtaget. Jag läste engelska och så såg jag på Supernatural på kvällen.

Idag på morgonen hade jag engelska hörförståelse så nu är den äntligen över. 2/3 kvar av studentproven. Jag tror inte att den gick så bra, men man kan alltid hoppas på det bästa.
Efter hörförståelsen hade jag ett par timmar hål, sedan en lektion matematik och två lektioner engelska.
Efter skolan åkte jag till Ekenäs med Grön Flagg-gänget. Vi åkte först till Ekenäs Energi för att se omkring och sedan åkte vi till Knipan på middag. Förrätten var riktigt god men varmrätten var nog ingen höjdare. Sedan blev det en liten promenad genom gamla stan.

Nu är jag hemma och skall snart se nyaste avsnittet Paradise Hotel, men före det blir det lite plugg.

Här är några bilder från dagen. Det var en jättefin kväll så jag knäppte några bilder på fina Ekenäs.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar