11 september 2015

Throwback: summer

Förlåt för en ursusel uppdatering här på bloggen, men jag har jättebra bortförklaringar.

Igår hade jag först skola från 9-15 på grund av Grön Flagg-program. När jag kom hem såg jag på PH och åt middag. Sedan var det dags att åka tillbaka till skolan för att vara med på en Grön Flagg kväll. Vi spelade pingis, lekte lekar och blev bjudna på mat.
När jag kom hem såg jag ett avsnitt Supernatural.

Idag hade jag skola från 8-10 och sedan skyndade jag mig till vår bokade tid hos polisen. Nu undrar ni säkert varför vi springer hos polisen hela tiden. Vi är inte kriminella ifall ni trodde det, haha. Denna gång sökte vi lov till körkort.
När jag kom hem redde jag upp och städade rummet. Tillredde sedan lunch och såg på Supernatural.
Har även läst engelska och somnat ute i solen. Härligt väder idag!

Jag är ledig på måndag så ett tre dagars veckoslut är framför mig. Skönt.

Två opublicerade bilder från sommaren. Har inte haft tid att fota på den senaste tiden.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar