5 september 2015

Shopping och ögonbrynsfärgning

Igår var det nog en nästan perfekt dag. Varför bara nästan var för att jag fortfarande var sjuk.
Jag hade en ledig dag från skolan så på morgonen åkte vi (jag och några tjejer) till Hagalund och Iso Omena för att shoppa och äta. Åt på Classic Pizza och dog pizzadöden. Köpte faktiskt några saker jag är väldigt taggad på att använda/testa. Jag hade en jättetrevlig och välbehövlig förmiddag/eftermiddag. Tack tjejer!
På eftermiddagen/kvällen gjorde jag lite ett och annat, så jag var hemma ganska sent.
Ni kan nog inte förstå hur fina människor jag har runt omkring mig just nu. Förstår det inte ens själv.

Idag vaknade jag upp med en röst som just och just kan höras.
På förmiddagen och en del av eftermiddagen bara slöade jag.
Klockan 15 var jag på kalas och efter det kom jag hem och färgade jag mina ögonbryn med färgen ni kan se nedanför. Blev ganska nöjd faktiskt.
Nu skall jag läsa lite religion och sedan ska jag nog se på Supernatural.

Här är en bild på gårdagens shopping.


Klänning från Bik Bok // Garnier sminkborttagningsmedel från Citymarket // Depend ögonbrynsfärg från Kicks // Strumpor från H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar