6 september 2015

Fortfarande sjuk...

Idag har jag mest bara vilat och försökt bli frisk. Har fortfarande snuva, hosta och hes röst. På morgonen sov jag ut och hade en riktigt skön och lugn morgon. 
Längs med dagen har jag sett några avsnitt Supernatural, stekt plättar, lackat naglarna och läst engelska.
Har även dammsugit rummet, rensat telefonen på en massa onödiga låtar och duschat hunden.
Nu skall jag själv hoppa i duschen och sedan kallar religionsboken. För att vara ärlig så är jag jättetrött på skolan just nu. Tur att höstens skrivningar är över om mindre än tre veckor. Det är bara att kämpa på nu.

Nästa vecka har jag en massa program så bloggen kommer antagligen inte uppdateras varje dag, men jag skall nog slänga in ett par tidsinställda och några "vanliga" inlägg i alla fall. Vi hörs!


Mamma hämtade hem supergoda muffins från Stockmann idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar