3 september 2015

Höst

Igår hade jag den jobbigaste skoldagen i veckan. Först två lektioner hål från 10-12. Sedan en lektion engelska och en till lektion hål. Från 14-16 hade jag studiehandledning.
När jag kom hem gjorde jag ingenting. Jag såg på Supernatural och Paradise Hotel hela kvällen.
Läste klart den sista religionsboken i skolan så jag behövde inte öva mer den dagen. Nu är det bara att börja repetera. Snart är skrivningarna här.

Idag före skolan var jag en sväng till polisen i Ekenäs för att beställa nytt pass inför höstens resa.
Hade sedan skola från 12-15.
När jag kom hem såg jag på Paradise Hotel och tyckte synd om mig själv. Jag är så täppt i näsan att ingenting hjälper mot det. Sjukt jobbigt.

Nu ska jag hoppa i duschen och kvällen ska jag ägna åt engelska hörförståelser och kanske något avsnitt Supernatural.

Tycker inte ni också att det är ganska mysigt med höst? Jag älskar hösten så den är varmt välkommen.


En bild från tidigare i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar