2 september 2015

Lista

10 saker jag gör varje dag

1. Stiger upp ur sängen
2. Går på wc
3. Ser mig i spegeln
4. Läser någonting
5. Skriver någonting
6. Äter mat
7. Är på Instagram
8. Snappar och Whatsappar
9. Studerar
10. Fotograferar


9 senaste meningarna från Whatsapp

1. Från mig till Emil: Tack ba, vitsi du e dum

2. Från Malin till "Mer nutella åt folket"-chatten: men hmm, ha nån nå förslag?

3. Från mig till Johan: Aaa haha

4. Från mig till mamma: Okej.

5. Från mig till "Weckströms"-chatten: Kan du komma och äta med oss?

6. Från Anton till mig: Jepp

7. Från Susanna till "BINTTONA"-chatten: nee

8. Från Susanna till "Party flickorna"-chatten: sant

9. Från Charlotta till mig: Joo

(Skippade emoji:na eftersom de inte syns på datorn.)

8 smeknamn jag haft

1. Chasandra
2. Smätten
3. Charlotta/Lotta typ hundra tusen gånger
4. Binta
5. -
6. -
7. -
8. -

7 serier jag sett

1. The Vampire Diaries
2. Teen Wolf
3. Pretty Little Liars
4. Survivors
5. Criminal Minds
6. Supernatural
7. Amazing Race


6 artister jag lyssnar på

1. Justin Bieber
2. Ed Sheeran
3. Imagine Dragons
4. Avicii
5. The Weekend
6. Darin


5 saker jag gjort på fyllan

1. Sagt saker jag ångrat
2. Funderat på var jag skall sova inatt (hehe, vet ni den låten?)
3. Ljugit
4. Fallit
5. Sjungit

4 husdjur jag haft

1. Katten Mårran
2. Marsvinet Majsa
3. Marsvinet Randi
4. Katten Oskar/Mio


3 gånger jag ångrat något jag gjort 

1. I sommar ångrade jag att jag inte hoppade benji. Borde verkligen ha gjort det.
2. Ångrade även en annan grej som hände i sommar som får förbli hemlig.
3. Ångrar även alla gånger jag köpt godis. Det är verkligen det onödigaste man kan slösa pengar på.

2 senaste gåvorna jag fått

1. En halv Ikeahylla, betalade nämligen andra halvan själv.
2. En foundation från grannen.

1 sak jag älskar att göra

Shoppa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar