20 september 2015

Inget grepp och sista blåbären

Igår kväll var riktigt bra. Jag och Lotta spenderade kvällen hos Elin framför en film som hette The Roommate och något avsnitt Mumin. Det är så roligt att se på Mumin ibland. Nu när man är äldre förstår man ju hur bra det egentligen är.

Jag kom hem från Elin idag på förmiddagen. Sedan läste jag religion hela eftermiddagen. Har haft jättesjukt i magen idag så det har inverkat lite på läsandet. Det känns som om jag inte riktigt har grepp om allt jag skall läsa om. Hoppas inte jag har den känslan före provet på fredag. Jag har ju satt religionen som obligatorisk, klok som jag är.

Annars har jag inte gjort någonting speciellt idag. Ikväll tänker jag ha en spa-kväll för mig själv. Det innebär ansiktsmask, dusch, nagelfix mm.

Hoppas ni har en bra kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar