21 september 2015

Höst

Idag började jag skolan först klockan 10 så jag fick ha en riktigt skön morgon. Gosade med Doris lite för länge så jag fick bråttom i alla fall.
I skolan hade jag bara två lektioner matematik så jag var hemma igen lite före klockan 12. Vi fick veta våra preliminära vitsord i engelska och om poänggränserna hålls på samma nivå som förra årets höst så är jag nöjd.

När jag kom hem från skolan åt jag lunch, jobbade med skolarbeten och sedan såg jag de två sista avsnitten Supernatural i säsong 9.
Sedan dess har jag läst religion, ätit bananpannkaka och varit ute på en promenad. Nu skall jag fortsätta läsa och senare ikväll skall jag unna mig något avsnitt Supernatural.

Igår var jag ute och testade fota i motljus. Egentligen gillar jag inte att göra det men jag tycker att dessa bilder blev ganska bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar