19 september 2015

31

1. Var är din mobiltelefon? I min hand.
2. Var är din andra hälft? Hemma tror jag, eller jag vet inte. Hehe.
3. Ditt hår? Är så trött på det just nu. Varför har jag inte rakt och fint hår?
 4. Ditt humör? Stressad men glad.
5. Din dagsplan? Dagen har ju redan gott, men mormor och morfar var på besök, jag har läst religion , Cedric och Mixu har varit på besök och just nu är på väg till kusinvitamin.
6. Det bästa du vet? Att surfa runt på nätet och söka inspiration, hösten, mysiga kvällar, mina vänner, att spendera tid med de jag älskar mest, shopping, att läsa bra böcker, att blogga, att äta någonting riktigt gott,  att vara omringad av många härliga personer, att sova, att lyssna på musik osv.
7. Din dröm i natt? Kommer inte ihåg.
 8. Ditt livsmål? Att resa så mycket som möjligt.
9. Rummet du är i? Är i bilen.
 10. Din hobby? Fotografering och att blogga.
11. Din skräck? Att någon när och kär dör.
 12. Var vill du vara om sex år? 
Om sex år är jag 24 år. Då vill jag nog bo i en fin lägenhet i en stor stad och vara färdig med mina studier. Jag vill bo där med min pojkvän och kanske någon kattunge, hehe. Jag vill trivas med mitt jobb och resa så ofta som möjligt.
13. Var var du igår kväll? Jag var på spånbanan och motionerade.
 14. Vad är du inte? Bra på att hantera svåra situationer, bra på matematik och flitig i skolan.
15. En sak du önskar dig? Att världen skulle bli en bra plats att bo på. Just nu är den inte det.
 16. Var växte du upp? Här som jag bor just nu. Har aldrig flyttat.
17. Det senaste du gjorde? Körde bil.
 18. Dina kläder? Älskar alla mina kläder.
19. Din tv? Har ingen tv.
 20. Ditt/dina husdjur? De ger mig så mycket glädje.
21. Din dator? Tro det eller ej men jag äger ingen egen dator. Ha inte haft så stort behov av en egen så jag har helt enkelt inte köpt en.
 22. Din bästa ägodel? Min telefon.
23. Saknar någon? Några få.
 24. Din bil? Har inte en bil. Har inte ens körkort än.
25. Något du inte har på dig? Smink.
 26. Favoritaffär? I Finland skulle jag nog säga Bik Bok och Superdry. Annars Hollister, Forever 21 mm.
27. Din sommar? Var bra trots att det inte var någon sommar. 
 28. Älskar någon? Ni vet nog vem ni är.
29. Favoritfärg? Vit och grå.
 30. När skrattade du senast? Alldeles nyss.
31. När grät du senast? Det var ganska länge sedan tror jag. Om jag kommer ihåg rätt så var det när Mio dog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar