28 augusti 2015

What Do You Mean?

Igår var jag i skolan från 12-15 och efter det åkte jag till Karis för att handla.
På kvällen läste jag engelska och såg på Supernatural. Inte mer än så.

Idag började jag skolan klockan 8 och slutade klockan 10, men jag blev i skolan till klockan 12.
När jag kom hem såg jag på Supernatural, lyssnade på Justins nya låt som släpptes klockan 14 (det var så länge sedan han släppte en ny låt så jag var jättetaggad), läste religion, redigerade och sorterade bilder, åt middag och sedan var det dags att åka till Snappertuna för att fota mamma och pappa på kyrktrappan (årlig tradition). Just nu är vi hos mormor och morfar i Ekenäs, mn vi måste nog åka hem snart.

Imorgon har jag jobb redan klockan 6 på morgonen och på kvällen vankas det fest. Vi hörs när jag hinner skriva nästa gång.




¨
HÄR hittar ni nya låten. Måste nog erkänna att den är bättre än jag förväntat mig. Nu är han tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar