30 augusti 2015

Throwback: Paris

Igår var jag på jobb från 6-13. När jag kom hem åt jag lunch, sov en liten stund och sedan fixade jag mig.
Klockan 18 åkte jag till Fredrik på fest. Var ganska trött så det blev inte så hemskt mycket festas för min del, men jag hade kul i alla fall. Var hemma redan innan 2 på natten. Skönt att sova i egen säng.

Idag har jag jobbat hela dagen. Det var tungt och jag var trött men det gick helt bra ändå. Detta var min sista jobbdag för i år (tror jag i alla fall) så det känns riktigt bra nu.

Nu skall jag reda upp rummet, sedan gå i duschen och så ska jag sätta mig framför tv:n. Ska försöka gå och lägga mig i god tid idag så att jag är pigg imorgon när det är skolfotografering.

Här får ni två bilder från Paris. Åh vad jag saknar den staden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar