11 augusti 2015

Sista sommarlovsdagarna

Förlåt för dålig uppdatering men jag har verkligen försökt njuta av de sista sommarlovsdagarna - och det har jag gjort!

Igår på morgonen var det tidig väckning som gällde och start mot Vanda. Var där ett par timmar för att köra på halkbanan, vilket gick riktigt bra.
På eftermiddagen åkte jag till Fredriks stuga där jag tillbringade tid med Lotta, Fredrik, Sofie och Nina. Vi hade picknick, var ut och köra båt, var till Barösund, spelade spel mm. Hade det väldigt trevligt.
Kom hem så pass sent att jag bara hoppade rakt i duschen och sedan såg jag ett avsnitt Supernatural innan jag gick och lade mig.

Idag på morgonen var jag till läkaren (lovade berätta varför, så det skall jag nog göra om någon månad när jag vet mer om saken i fråga) och efter det åkte jag till Helsingfors med familjen.
Vi var och tog nya passfoton och så shoppade vi. Åt även på Friends&Brgrs.
När vi kom hem lade jag mig ute i solen och läste religion. Har nämligen prov imorgon. Bra start på det nya skolåret. Eller så inte. Har också satt ihop mina sista läsordningar och det blir nog inga långa dagar för mig inte.

Ikväll ska jag bara göra klart inför skolstarten och så ska jag nog se på Teen Wolf och Supernatural.





Minnessticka - Verkkokauppa // Espadrillos - Lifestyle // Munkjacka - Bik Bok // Vattenmelons- och genomskinligt telefonskal - Ebay


Fick två telefonskal på posten idag. Är kär i detta skal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar