12 augusti 2015

Back to school

Idag började jag sista året i gymnasiet. Började först klockan 10 så jag åkte till skolan med Johan. Hade först lite info om det kommande året och klockan 12 skrev jag ett religions prov som gick dåligt.
På eftermiddagen åkte jag, Lotta och Jenny in till Lojo för att vi var så sugna på en frappé, men tydligen så sålde de inte sådana på Lojos McDonald's.
Var hemma efter 15 någon gång och då bara vilade jag (pga tung skoldag, hehe). 
Nyss såg jag på Pretty Little Liars och Supernatural.

Nu ska jag städa rummet och sedan ska jag läsa lite religion igen. Skrivningarna närmar sig. Jag får absolut inte ha några lata dagar mer. Jag måste läsa varje dag.


En bild från förra fredagen. Länge sedan jag redigerat bilderna till svartvita exemplar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar