9 augusti 2015

All time favourite

Idag var det min sista sovmorgon innan skolan börjar. Har nämligen tidig väckning både imorgon och i övermorgon. 
Idag på förmiddagen gjorde jag ingenting och på eftermiddagen läste jag religion och var ute i solen. Läste även lite på HP och lyssnade på musik.
Jag fick också reda på hur min läsordning kommer att se ut den första perioden och den nästan ekar tomt. Det kommer bli korta och lätta dagar.
Ja, det var min dag det. Tråkig som bara vad, men det är skönt ibland.

Nu ska jag hoppa i duschen och sedan skall jag nog se ett eller kanske två avsnitt Supernatural. Har en Ben&Jerry's som väntar på mig i frysen.

Jag har planer för morgondagen, men det får ni höra om imorgon kväll.


Min absoluta favorit Ben&Jerry's

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar