26 augusti 2015

Outfit

Idag på morgonen steg jag upp lite efter klockan 9 och klockan 10 kom Jenny till oss. Vi spelade spel, talade och lagade mat.
Vi åkte till skolan till klockan 14. Vi hade studiehandledning och sedan åkte vi hem igen. Passade riktigt bra med en och en halv timmes skoldag, för jag råkar ha väldigt sjukt i magen idag.

Efter skolan gick jag ut och fotade dagens utstyrsel eller outfit som de flesta kallar det. Testade även en massa kläder och lade undan några plagg.

Just nu sitter jag i bilen medan Fredrik kör. Vi är ute och övningskör.

När jag kommer hem skall jag ta en dusch och sedan läsa religion och se på Supernatural.
Att shoppa, läsa religion och se på Supernatural är mitt liv i ett nötskal.

Här skall ni få dagens outfit. Det var länge sedan sist.



Skjorta och jeans - Bik Bok // Väska - Primark // Skor - Nike

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar