25 augusti 2015

Ricinolja

Igår var jag en sväng till skolan där jag hade två lektioner matematik från 10-12. Väntade sedan på bussen i tre timmar, men jag utnyttjade väntetiden och gjorde läxor och läste religion och engelska.
Tog sedan bussen ner till byn där jag först skötte ett par ärenden och efter det jobbade jag kvällstur från 16-21.
När jag kom hem tog jag en snabb dusch och sedan såg jag ett avsnitt Supernatural.

Idag hade jag en lugn morgon som bestod av att bara slöa och fixa sig.
Var i skolan från 12-15.
När jag kom hem tog jag upp potatis ur landet, åt middag, läste religion och hade tråkigt som bara vad.
Nu har jag i alla fall kommit på lite ett och annat jag kunde göra ikväll. Skall skriva en uppsats, redigera en video och se på Teen Wolf och Supernatural.

Det är ju jätteroligt att det är varmt ute men för att vara ärlig så är det lite för varmt. Det är jättevarmt inne i klassrummen. Det blir till och med svårt att koncentrera sig på lektionerna.


Har införskaffat mig ricinolja för ögonfransarna. Nu ska de bli längre.

2 kommentarer:

  1. Man skall inte använda ricinolja för fransarna, gick själv in på apoteket en gång och skulle köpa det men de sa att oljan skall ändast användas för någon magsjuka, om man får det i ögonen kan det sluta mycket illa! Apotekaren sa att vilken somhelst olja passar bättre för fransarna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. När jag frågade på apoteket så sade de ingenting om något sådant :) men bra att veta!

      Radera