2 augusti 2015

New in

Igår jobbade jag från 11-18 och blev på övertid för det var så mycket människor i butiken. Kom sedan hem och fixade mig innan jag körde till Jenny. Vi åt middag och firade den nyblivna 18-åringen.
Somnade runt 05:30 så det blev väldigt sent, men jag hade en rolig natt.

Idag vaknade vi lite före 12. Vi steg upp, åt morgonmål, städade och så åkte jag och Lotta hem.
Här hemma har jag inte orkat göra någonting. Har bara packat upp väskan, ätit muffins och sett ett par avsnitt Supernatural.
Nu ska jag reda upp rummet och sedan skall jag ta en dusch innan jag måste läsa religion. Är långt efter i mitt schema så jag måste skärpa mig nu. Skrivningarna närmar sig.
Ikväll ska jag försöka somna tidigt så att jag orkar stiga upp imorgon på morgonen och inte på förmiddagen.

Här kommer bilder på vad jag köpte på fredagen. Underkläderna visar jag givetvis inte.


Hylla/ stege från Ikea


Tröja från H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar