3 augusti 2015

Att få någonting på posten

Idag hade jag en ledig dag igen. Vädret har varit nära perfekt idag, så jag har haft en riktigt bra och skön dag.
Startade dagen med väckning klockan 9 och sedan en timme mys i sängen med Doris.
Sedan smörjde jag in mig i solkräm och så lade mig ute i solen och lyssnade på musik.
På eftermiddagen körde jag till Karis för att ta bort Doris stygn.
Sedan dess har jag solat, läst klart religionsbok nr 3, ätit middag och bara chillat.
Nu ska jag hoppa i duschen och sedan vet jag inte vad jag skall göra. Kanske jag börjar läsa på den fjärde Harry Potter boken.

Tycker inte ni också att det är jätteroligt att få någonting på posten? Jag älskar det.
Idag anlände biljetterna till Harry Potter studiotour i London. Är så himla exhalterad att det inte är sant. Samtidigt som jag vill att det är sommar, vill jag att det blir höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar