10 juni 2015

Onsdag

Idag väcktes jag klockan 9, men orkade helt enkelt inte stiga upp så jag låg kvar i sängen till klockan 10. Fy på dig Sandra. Skärpning nu, tack.
När jag steg upp läste jag på Paper towns och så redde jag upp rummet.
Efter att jag ätit lunch kom Susanna hit, så medan hon var ute och övningskörde skötte jag några viktiga uppgifter. Sedan var hon hos oss hela eftermiddagen och då åt vi glass och bara talade. 
Vi gjorde också en beställning på JFR så produkterna jag köpte visar jag sen när de kommit på posten.
Tillredde en smoothie idag igen. Så nyttigt och gott, så varför kan man inte göra det varje dag?

Just nu sitter jag i bilen medan Susanna kör. Är i Lojo så ska ta en sväng förbi Koti Pizza och köpa pizza.
Ikväll ska jag börja läsa religion och så ska jag se på serier. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar