9 juni 2015

Through my phone


På jobb för HBL // Sommar, sol och bara ben // Så fin färg på blommorna // Lillen 


Lunch med flickorna // Luokkakokous på bio // Grannens gerbil som vi skött om // Shopping i Stockholm



En fin sommarnatt // En fin men blåsig sommardag // Älsklingen i skick igen //  Pitabröööd

Idag sov jag ut igen. Måste sluta med det så att jag får någonting gjort under dagarna.
På morgonen jobbade jag på resealbumet så nu är jag klar med det. Annars var jag ute i solen och fotade.

På eftermiddagen åkte vi till Susanna där vi övningskörde. Sedan åkte vi till farmor och hälsade på.
När jag kom hem därifrån åt vi middag och efter det duschade jag hunden.

Nu ska ja själv hoppa i duschen och sedan ska jag tillreda smoothie nr 2 för idag och se ett par avsnitt Supernatural.

Borde börja läsa på studentskrivningar men har helt enkelt inte orkat börja än. Imorgon ska jag ta itu med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar