11 juni 2015

Att stiga tidigt upp

Idag steg jag tidigt upp. När jag steg upp åt jag morgonmål och läste på Paper towns. På förmiddagen tillverkade jag några kort. Idag var det ju äntligen sol och varmt så på eftermiddagen solade jag. Såg också några avsnitt Supernatural.
Att städa lekstugan har varit på min To do-list rätt länge nu, så idag tog jag itu med det.
Har även flyttat bilder till skivor, städat rummet och ja, inte så mycket mer än det faktiskt.
Om man stiger upp tidigt hinner man faktiskt med en hel del under dagen.

Nu ska jag hoppa i duschen och sedan börja läsa religion. Har skrivit att jag skall börja ett par dagar i rad men har inte orkat än, så idag gäller det på riktigt.

Imorgon har jag program för hela dagen och på lördag likaså, så jag vet inte hur det blir med bloggandet. Om jag inte bloggar normalt ska jag i alla fall slänga in ett tidsinställt inlägg.


Fick denna Oreo-box av grannen efter att de varit på resa. Ni kan inte förstå hur mycket jag älskar Oreos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar