15 juni 2015

JFR

Pappa kom hem sent igår kväll vilket ledde till att jag somnade sent och steg upp sent idag på morgonen. Inte bra.
När jag vaknade läste jag på Paper towns. Skötte sedan några hemmasysslor och såg två avsnitt Supernaural. Resten av dagen gick åt till att se fler avsnitt Supernatural och läsa religion. Har också sorterat en massa bilder. Det är så jobbigt men måste få det gjort.
Mer än det har jag inte gjort idag, men det är skönt att ha riktigt lata dagar ibland.

Nu ska jag ta en dusch och sedan läsa mer religion. Vi hörs imorgon igen.

Idag fick jag förresten min beställning från JFR. Nedanför får ni se vad jag beställde. Så taggad på att testa produkterna.



Formula 10.0.6 sminkborttagnings servetter


NYX Matte Finish makeup setting spray


Pocketfresh i doften vattenmelon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar