16 juni 2015

Ett enkelt smoothierecept

Igår kväll tappade jag nerverna på mina skivor som jag sätter in bilder på så jag gjorde en beställning på Verkkokauppa. Köpte en minnessticka med stort minne och en annan sak som jag behövde. Ni får se den när den har anlänt.

Idag på morgonen såg jag ett par avsnitt Supernatural och skötte några hemmasysslor. Sedan var Cedric hos oss en liten stund.
Såg sedan ett par avsnitt Supernatural igen. Alltså nu får de snart bli lite paus i den här serien. Har blivit besatt av den.
På eftermiddagskvällen åkte vi till Esbo för att handla. Kom nyss hem och nu ska jag bara ta det lugnt. Ska se ett eller två avsnitt Supernatural. Senare ikväll ska jag läsa religion.

Här har ni ett tips på en enkel smoothie. Så gott med havremjölk i smoothien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar