14 juni 2015

Bästa veckoslutet på länge

På fredag tillbringade jag en hel dag på Borgbacken med några underbara flickor. Innan vi åkte dit åt jag, Jenny och Lotta på Friends&Brgrs och gud vad gott det var! Dessutom var det min första hamburgare för i år, vilket jag är nöjd över. Tänker inte äta hamburgare på Mc Donald's, Hesburger eller Burger King detta år. Vill lämna bort sådant skräp.
På Borgbacken ekade det tomt (nästan då, haha). Det var inga köer på hela dagen. Antar att alla var på Helsingforsdagen. Vädret var också super. Sol och varmt precis hela dagen. Jättelyckad dag va det.

Igår kom Jenny till oss 11-tiden. Klockan 13 åkte vi till Fredriks stuga med Anton och Fredrik. Där tillbringade vi hela dagen. Vi solade, pojkarna badade, vi åt grillmat och så var vi en sväng till Barösund. En riktigt trevlig dag med andra ord.

Idag hade jag en välförtjänt sovmorgon. På förmiddagen läste jag på Paper towns och så började jag äntligen läsa religion. 
På eftermiddagen tillredde jag en smoothie, såg på Supernatural och tillredde en smoothie till.
Annars har jag varit till församlingen och gratulerat världens bästa ungdomsledare Solveig. Det blev bara en kort visit denna gång så jag kom nyss hem.

Nu ska jag se på Supernatural igen. Har tre avsnitt kvar av säsong två så ska försöka se klart säsongen idag.

Här är några mobilbilder från fredagen. Måste ta mig i nacken och börja fotografera mer med kameran. Synd bara att det är så dåligt väder ute.


Friends & Brgrs // Borgbacken // Godaste glassen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar