16 maj 2015

Utfärd till Bjärnå & Salo

Idag på morgonen steg jag upp i god tid för att Cedric kom till oss på morgonmål. Fixade mig sedan klar och så körde jag till en flod i Bjärnå. Vi har varit där en gång förut och det var lika fint nu som då. Synd att solen gömde sig just då vi var där.
Fortsatte sedan färden till Salo där vi gick på Nick Brandts fotoutställning. Han har tagit så himla fina bilder. Skulle vilja bli lika bra på att fota som han är. Åkte sedan vidare till ett lopptorg innan vi åt lunch på Subway och sedan Pappagallo glass till efterrätt.
Hann hem en sväng innan det var dags att bege sig till S-market för att skriva på några papper. Jag gick sedan hem därifrån och nu är jag äntligen hemma. Ikväll ska jag plugga matematik och fixa lite ett och annat.
Trevlig lördag kväll! Vi hörs imorgon igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar