17 maj 2015

Pink trees

Idag på morgonen sov jag någorlunda länge innan jag steg upp, åt morgonmål, fixade några saker på datorn och åkte iväg till Barösund där jag tillbringade hela dagen med Emil. Vi gjorde lite allt möjligt så det var kul! Det var ju jättefint väder också.
När jag kom hem tog jag en dusch och så började jag göra läxor. Det går verkligen inte bra nu och det känns som om jag inte har grepp om något ämne. Har ju varit borta från många lektioner så jag har missat en hel del. Som tur är det bara två vanliga skoldagar kvar och sen börjar provveckan. Då kan man ta det lite lugnt och koncentrera sig på ett ämne i taget.
Nu ska jag fortsätta med läxorna och sedan ska jag se på ett Eurovisions program.

Har en massa program denna vecka så uppdateringen kommer antagligen vara ganska dålig men jag lovar försöka uppdatera så ofta som möjligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar