18 maj 2015

En lite sämre dag

Idag var jag tillbaka i skolan och dagen var riktigt skit rent ut sagt. Började först klockan 10 men måste åka till skolan till lite före 9. Hade då en timme hål. Var ner till byn för att köpa lunch eftersom det var korvsås till lunch idag. Korvsås är den enda maträtt jag inte äter. Läste också lite franska där mellan varven. Fick sedan veta mitt studentskrivnings resultat och jag blev lite besviken över det, inte för att vitsordet var så himla dåligt men för att jag hade höga förväntningar på grund av en preliminär provrättning.
Hade sedan psykologi, religion, modersmål och franska. Fick ut franska proven och över det vitsordet är jag riktigt nöjd!
När jag kom hem tog jag itu med läxor och provläsning. Det är det dagarna kommer bestå av i över en vecka framåt. Måste bara kämpa på. Slutspurten börjar nu! Åh vad jag längtar efter sommarlov.


Senaste på Instagram. sandrawecks heter jag där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar