15 maj 2015

Green



Hoppas ni gillade ett lite annorlunda inlägg igår. Älskar själv att se unboxing videos och inlägg så tänkte att det var kul att publicera sådana själv.

Igår gjorde jag skoluppgifter på förmiddagen. På eftermiddagen kom Emil till mig så jag tillbringade hela eftermiddagen och kvällen med honom. Det var så himla fint väder ute så vi var ute lite också.
På kvällen såg jag och antagligen hela Finland på ishockey. Resultatet var ju förväntat så jag blev inte förvånad.

Idag vaknade jag till att mamma och Lotta åkte till veterinären med Mio som har mått himla dåligt de senaste dagarna. Efter att de kom hem åkte vi till Esbo för att handla. När vi kom hem från Esbo fick vi besök av moster Mia från Åland, mormor och morfar.
De är fortfarande här men när de åker hem ska jag hoppa i duschen innan det blir lite matematik plugg (suck) och så ska jag se på The Vampire Diaries.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar