9 april 2015

Veckoslutsplaner

Idag började jag som sagt skolan först klockan 9. Hade då en kort lektion modersmål följt av två lektioner matematik, en lektion grh, två lektioner finska och till sist en lektion psykologi.
Åkte sedan ner till byn med bussen. Måste köpa balsam för det var slut. Satt sedan på biblioteket och kämpade med matematikläxan. Gav dock upp efter några minuter eftersom jag inte förstod mig på den. Dessutom var Harry Potter boken mer lockande.

När jag kom hem lite över 18 packade jag upp skolväskan och ner allt möjligt nödvändigt i en lite större väska. Åt också middag för en liten stund sedan.

Nu ska jag ta en dusch och sedan måste jag fortsätta packa allt jag behöver inför imorgon och övermorgon. Ikväll ska jag se på Criminal Minds.

Imorgon åker jag in till Helsingfors med Erika, Elin och Lotta. Vi ska se Insurgent på premiär. Är så taggad! Som ni kanske förstår så kommer jag inte skriva något inlägg imorgon, men jag lägger upp ett färdigt inlägg så håll utkik.
På lördag åker jag till Estland så då lider bloggen lite igen, men ja ska skriva så snabbt jag kan. Vi hörs!



Insurgent trailer: här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar