8 april 2015

Jobbigt

Igår hade jag en tung skoldag. Var så trött hela dagen och så var jag på dåligt humör. Fick ett periodsbetyg igår också. Var nog positivt överraskad över ett par ämnes vitsord så det var bra.
Efter skolan åkte jag till älskling och tillbringade hela eftermiddags kvällen där. Det var så kul!
När jag kom hem var jag på ännu sämre humör så överlag var det inte en så bra dag igår.

Idag började jag skolan klockan 8 igen så jag kände mig helt död på morgonen. Jag behöver veckoslut redan nu. Hade i alla fall riktigt trevliga lektioner idag. Vi spelade korgboll. Gillar inte korgboll egentligen men idag var det både tungt och roligt.
Efter skolan var jag en stund med Elin&Emil innan pappa sökte mig, Lotta och Elin. Vi kom hem och överraskades av att mormor och morfar var här.
De är fortfarande här. När de åker hem ska jag ta en varm och behövlig dusch innan det är dags att ta itu med matematikläxan. 
Annars blir det nog tidigt läggdags. Första timmen imorgon blev inställd så jag får sova en timme längre. Ska bli så skönt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar