12 april 2015

Throwback sunday

Sov allt för länge inatt. Var dessutom väldigt slö hela förmiddagen och en del av eftermiddagen. Gjorde ingenting nödvändigt alls.

Lite senare började jag med läxorna. Sedan tog jag fram kappsäcken och började fundera på vad jag skall ha med mig till Frankrike. Nu behöver jag inte fundera på vilka skor jag skall ha och om minneskortet i kameran räcker till eftersom jag precis införskaffat mig båda. Undra inte varför jag börjar packa redan nu. Är en person som inte kan packa endast dagen före. Måste planera allt in i sista detalj. 8 dagar kvar nu. Är så taggad! Hoppas den här veckan går fort.
Annars har jag tillrett min favorit smoothie och rett upp i rummet. Nu skall jag hoppa i duschen och sedan förbereda mig inför en ny och antagligen tung vecka. Hatar de långa skoldagarna jag har den här perioden.

Här är några bilder från England förra året. Oh vad jag älskade det stället! Ta mig tillbaka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar